Aby odbyć sesję online w Sensity możesz użyć praktycznie każdego urządzenia. Jednak nasze doświadczenie pokazuje, że najlepiej sprawdza się komputer, ze względu na wielkość ekranu. Ponadto zdarza się, że sesja która odbywa się na telefonie Pacjenta jest przerywana przychodzącym połączeniem telefonicznym, SMSem lub powiadomieniem z innej aplikacji. Wystarczy wówczas ponownie kliknąć link pokoju, aby połączyć się z terapeutą, ale taka sytuacja wprowadza niepotrzebny stres i zamieszanie.
Najlepiej jest używać najnowszych wersji oprogramowania jednak wszytko powinno zadziałać jeśli Twoje urządzenie spełnia następujące wymagania:
Komputer stacjonarny/laptop:
System operacyjny
- Windows: Windows 7 lub nowszy
- Mac: MacOS 10.10 lub nowszy
- Linux: Każdy oparty na x64
Przeglądarka internetowa
Najbezpieczniej skorzystać z następujących przeglądarek – posiadają pełną obsługę wideokonferencji:
- Google Chrome
- Firefox
- Opera
- Vivaldi
Przeglądarki Edge i Safari dla Windows mogę sprawiać kłopoty. Jeśli to możliwe, użyj jednej z powyższych.
Jeśli używasz systemu Apple upewnij się, że Twoja przeglądarka Safarii jest w wersji 11 lub nowszej, wówczas wszytko powinno być OK.
Smartphone/telefon lub tablet
Na aktualnych urządzeniach mobilnych nie powinno być żadnych kłopotów z odbyciem sesji online. Możesz po prostu kliknąć otrzymany link do wirtualnego pokoju i otworzyć go w przeglądarce, a nawet pobrać i użyć aplikacji: