Odpowiedzialność Poradni
Skuteczność procesu psychoterapii zależy od bardzo wielu czynników. W szczególności od motywacji Pacjenta, gotowości na współpracę i otwarcie na zmiany. Psychoterapeuci Poradni dokładają wszelkich starań w celu osiągnięcie najefektywniejszego wyniku oddziaływania psychologicznego (por. umowa starannego działania), jednak nie mogą zobowiązać się względem Pacjenta do osiągnięcia ściśle określonego rezultatu w postaci całkowitego wyleczenia lub osiągnięcia celów terapii.
Dlatego, pomimo najlepszych chęci i zaangażowania, Poradnia Sensity nie ponosi odpowiedzialności z powodzenie procesu terapii oraz realizację celów Pacjenta.
Rezerwacja i płatności za spotkania (sesje)
- Klient dokonuje wstępnej rezerwacji spotkania osobiście w Recepcji, za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub live chata na stronie www. Klient może także zarezerwować i opłacić spotkanie za pośrednictwem systemu rezerwacji online na www.sensity.pl/umow.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie poprawnego numeru telefonu i adresu email Klienta, które będą wykorzystywane do komunikacji Poradni z Klientem.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych. W sytuacji, gdy podane zostaną fałszywe dane, a na spotkaniu pojawi się inna osoba, Psychoterapeuta ma prawo odmówić poprowadzenia sesji, zaś płatność za spotkanie nie zostanie zwrócona.
- W przypadku rezerwacji pierwszej sesji, Klient zobowiązany jest do opłacenia jej nie później niż w ciągu 24 h. Rezerwacja pierwszej sesji jest skuteczna po wpłynięciu zapłaty na konto Poradni.
- Płatności za drugą i kolejne sesje należy dokonać najpóźniej 24 h przed umówionym terminem sesji. W przypadku braku płatności w terminie, sesja zostaje automatycznie anulowana.
- W przypadku rezerwacji większej ilości sesji, brak zapłaty lub odwołania w regulaminowym terminie (tj. z wyprzedzeniem 24h) dwóch sesji pod rząd będzie skutkowało automatycznym anulowaniem pozostałych zarezerwowanych terminów.
- Płatności za sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy dokonać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy opłacić w piątek do g. 13:00.
- Opłacenie spotkania jest możliwe za pośrednictwem:
- systemu rezerwacji online – www.sensity.pl/umow
- sklepu internetowego – www.sensity.pl/sklep
- lub przelewem tradycyjnym:
Psycholog Marta Mauer-Włodarczak, nr konta mBank: 35 1140 2004 0000 3002 6917 8225.
Dane do przelewów z zagranicy
Psycholog Marta Mauer-Włodarczak
Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa, Polska
kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
PL 35 1140 2004 0000 3002 6917 8225
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ,
Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2
SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004
Podmiotami świadczącymi obsługę płatności online jest PayPal, oraz mElements S.A., dzięki czemu akceptujemy m.in. płatności szybkimi przelewami, Blik, Google Pay, Apple Pay i kartami, np: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
- W przypadku zlecenia przelewu na mniej niż 48h przed terminem spotkania, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres mailowy: info@sensity.pl nie później niż 24h przed spotkaniem.
- W przypadku umawiania spotkania z dnia na dzień, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za pośrednictwem sklepu internetowego w ciągu maksymalnie 2 godzin od dokonania rezerwacji, ale nie później niż do końca dnia pracy Poradni.
- 48h przed umówionym terminem spotkania, Klient otrzyma SMS z przypomnieniem o spotkaniu i płatności. Brak smsa nie zwalnia z konieczności odwołania spotkania.
- Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Pacjentom regularnie uczęszczającym na terapię. W przypadku przerwania spotkań na okres dłuższy niż 30 dni, za kolejne sesje Pacjent zapłaci stawkę z aktualnie obowiązującego cennika.
- Rachunek za usługi psychoterapeutyczne/psychologiczne wystawiamy na życzenie Klienta. Rachunek wystawiamy za usługi, które były realizowane nie wcześniej niż 90 dni przed dniem prośby Klienta o rachunek.
- W przypadku, gdy Klient chce otrzymać rachunek z numerem NIP za usługi psychoterapeutyczne, zobowiązany jest każdorazowo powiadomić o tym fakcie Poradnię i podać numer NIP nie później niż w momencie dokonywania płatności. Brak informacji uniemożliwi wystawienie rachunku z NIP.
Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta
- Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa najpóźniej na 24h przed ustalonym terminem sesji.
- Sesje przypadające po dniu wolnym od pracy (np. soboty, niedziele, święta) należy odwołać poprzedniego dnia pracującego. Przykładowo: poniedziałkową sesję zaplanowaną na g. 13:00 należy odwołać w piątek do g. 13:00.
- Jeżeli Klient nie odwoła spotkania w wyznaczonym czasie, bądź nie stawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
- W przypadku, gdy Klient odwoła sesję w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 5 dni roboczych, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota może zostać zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.
Spóźnienia i odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Poradni
- W przypadku odwołania spotkania w dniu sesji z przyczyn leżących po stronie Poradni, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 3 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Na wyraźne życzenie Klienta, kwota zostanie zaliczona na rzecz kolejnego spotkania.
- W przypadku, gdy spotkanie rozpocznie się z opóźnieniem większym niż 20 minut i nie ma możliwości przedłużenia sesji ze strony terapeuty, lub nie ma takiej zgody ze strony Klienta, Klient ma prawo wybrać:
- zwrot kosztów sesji i ustalenie nowego terminu wizyty z 20% rabatem
- odbycie skróconej sesji z 50% rabatem
Sesje online
- Sesje psychoterapeutyczne online realizowane są za wykorzystaniem serwisu whereby.com.
- Instrukcja obsługi i odpowiedź na najczęściej zadawane pytania, w tym minimalne wymagania techniczne do zrealizowania połączenia znajdują się na stronie www.sensity.pl/oferta-terapeutyczna/psycholog-online/psychoterapia-online-jak-to-dziala.
- Klient jest zobowiązany do przetestowania konfiguracji swojego urządzenia, aby upewnić się, że odbycie sesji jest możliwe.
- Poradnia nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie Klienta. Nie stanowią one podstawy do przedłużania lub odwołania sesji.
- Sesje online realizowane są wg polskiego czasu lokalnego, tj. czasu środkowoeuropejskiego (UTC+01:00). Klient musi uwzględnić ew. różnice czasowe.
Przedłużanie sesji
Zapewniamy, że terapeuci dokładają wszelkich starań, aby sesje zaczynały się i kończyły punktualnie. W wyjątkowych sytuacjach terapeuci decydują się na przedłużenie spotkania, co wiąże się z opóźnieniem rozpoczęcia kolejnej wizyty. Powyższa sytuacja wynika wyłącznie z tego, iż kierujemy się dobrem naszych Klientów. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zaświadczenia
Poradnia Sensity nie wydaje zaświadczeń innych niż zawierające ilość odbytych przez Pacjenta sesji terapeutycznych wraz z terminami i wskazaniem terapeuty prowadzącego sesje. Zaświadczenia wydawane są na wniosek Pacjenta i udostępniane do odbioru osobistego w siedzibie Poradni lub wysyłane w formie elektronicznej na adres email Pacjenta.
Bezpieczeństwo najmłodszych (dzieci)
W Sensity.pl dbamy o bezpieczeństwo każdego członka rodziny, dlatego nie prowadzimy sesji przeznaczonych dla osób dorosłych w obecności dzieci. Niestety nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa dzieckiem w trakcie trwania Państwa sesji terapeutycznej. Dlatego prosimy o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę poza Poradnią na czas trwania sesji. Jest to ostatni moment na odwołanie sesji. Terapeuta odmówi przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.
Dane rejestrowe Poradni
Psycholog Marta Mauer-Włodarczak
Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa,
NIP: 524-243-33-95
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Poradni Sensity.
Dzięki nim jesteśmy w stanie proponować Państwu dogodne terminy spotkań, na które nie trzeba długo czekać.
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt recepcją Sensity.