Praca dla recepcjonistki – Warszawa, Żoliborz / Bielany

Oferta pracy w recepcji

Warszawa, Żoliborz / Bielany

Kim jesteśmy?

Kilka słów o poradni Sensity

Poradnia Sensity.pl powstała w 2007 roku. Od tego czasu staramy się zgodnie z naszą misją i wartościami  rozwiązywać rodzinne, małżeńskie, związkowe jak również indywidualne kryzysy.

Dzięki ścisłej współpracy w zespole terapeutów i ciągłemu doskonaleniu się, zbudowaliśmy silną i stabilną markę, ale przede wszystkim, zgromadziliśmy unikalne kompetencje w obszarze terapii par i małżeństw. Dlatego wielu pacjentów przyjeżdża do nas osobiście nawet z odległych zakątków Polski, a za pomocą komunikatorów internetowych obsługujemy klientów z całego świata.

Zespół Sensity

W ciągu 12 lat udało nam się w zgromadzić Zespole Sensity fantastycznych ludzi. Ze względu na bardzo intensywną współpracę, narodziły się pośród nas prawdziwie koleżeńskie, a czasem wręcz przyjacielskie, relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i życzliwości. Z naszej malutkiej kuchni, oprócz zapachu kawy, najczęściej dobiegają odgłosy radosnych rozmów i śmiech.

Panuje u nas ciepła, serdeczna i prawdziwie rodzinna atmosfera. Bardzo dbamy o to, aby nasz Zespół tworzyli ludzie, którzy dobrze się ze sobą czują. Dlatego zależy nam na długoterminowej współpracy. U nas możesz zawsze liczyć na wsparcie współpracowników. Zapewniamy stabilne zatrudnienie, kontakt z ciekawymi ludźmi.

Poradnia zlokalizowana jest na styku warszawskiego Żoliborza i Bielan, przy ul. Mickiewicza, w świetnie skomunikowanym miejscu Warszawy.

Kogo szukamy?

Szukamy osoby rezolutnej, pogodnej i uśmiechniętej, której żywiołem jest kontakt z ludźmi, gdyż to właśnie jest najważniejsze zadanie stojące przed Tobą w trakcie pracujący w naszej recepcji.

Ważne jest też uporządkowanie i bardzo dobra organizacja pracy, ponieważ często zdarza się, że trzeba zająć się kilkoma sprawami równocześnie. Ale nie martw się, nie jest tak cały czas. :)

Mając doświadczenie w pracy z związanej z obsługą Klientów na pewno wiesz, że wiąże się to czasem ze stresującymi sytuacjami. Może się zdarzyć, że się z nimi spotkasz. Jeśli niezadowolenie Klienta nie jest czymś co Cię paraliżuje, przeszkolimy Cię w jaki sposób sobie z nimi radzić.

Twoje obowiązki

Twoim najważniejszym zadaniem będzie obsługa pacjentów:

  • komunikacja mailowa, telefoniczna i na czacie – udzielanie informacji i umawianie spotkań z terapeutami.
  • rejestracja odwiedzających nas Klientów i wsparcie tych, którzy mają spotkania online.
  • rozliczanie wizyt i kontrolowanie płatności (bezgotówkowo).

Drugie ważne zadanie to koordynowanie grafików pracy terapeutów – zarządzanie kalendarzem. O szczegółach opowiemy Ci później.

Ponadto może się zdarzyć, że poprosimy Cię o podlanie kwiatków lub wstawienie naczyń do zmywarki – wiesz, jak to w rodzinie. ;)

Czego oczekujemy

  • Dobrej znajomości obsługi komputera, gdyż we wszystkich zdaniach będzie Cię wspierał.
  • Świetnej komunikatywności, gdyż przede wszystkim będziesz pracować z ludźmi.
  • Doskonałej organizacji pracy, gdyż są dni w tygodniu, kiedy zadań jest naprawdę sporo.
  • Dokładności i sumienności, gdyż od Ciebie będzie zależało sprawne funkcjonowanie grafików pracy.
  • Odpowiedzialności i zaangażowania, gdyż nie możesz liczyć, że problemy same się rozwiążą lub że ktoś zrobi coś za Ciebie.
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego jest mile widziana.

Na co możesz liczyć?

  • Otrzymasz szkolenie zarówno z procedur, jak i obsługi Klienta. Cały czas możesz też liczyć na wsparcie w swojej pracy.
  • Będziesz pracować zmianowo – od poniedziałku do piątku: 8.00-14.30 lub 14.30-21.00.

Możliwości rozwoju

Powyższe zadania to podstawowe wyzwania w pracy w naszej recepcji. Możesz jednak rozwijać się ponad to także w innych kierunkach. Jeśli interesujesz się dziennikarstwem możesz mieć kontakt z mediami. Mamy także wyzwania redakcyjne – publikowanie artykułów na naszej stornie. Możesz też mieć wpływ na treści publikowane na naszej stornie Facebookowej. Wyzwań i możliwości rozwoju z pewnością nie zabraknie, o ile będziesz chcieć.

Nasza propozycje Cię zainteresowała? Nie czekaj! Wypełnij poniższy formularz i prześlij nam swój życiorys. Czekamy na Ciebie!

Dołącz do naszego Zespołu!

Wypełnij poniższy formularz: dodaj swój życiorys, list motywacyjny, w którym napisz w kilku słowach, dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie?

Aplikacja o pracę - recepcja

Maximum file size: 10MB

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Psycholog Marta Mauer-Włodarczak z siedzibą w Warszawie (01-625), Mickiewicza 37/58. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, ograniczenia lub usuwania poprzez wysłanie wiadomości email na następujący adres: rodo@sensity.pl. Więcej informacji: Polityka prywatności

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Call Now Button